Ηλεκτρονική τιμολόγηση για Β2C

Ηλεκτρονική τιμολόγηση για Β2C

Δώστε στους πελάτες σας την εμπειρία που τους αξίζει! Η ηλεκτρονική τιμολόγηση B2C εξασφαλίζει ταχύτητα, ακρίβεια και επαγγελματισμό σε κάθε απόδειξη.

Μετατρέψτε την εξυπηρέτηση σε πλεονέκτημα.

Μετατρέψτε την εξυπηρέτηση σε πλεονέκτημα.

Λιανική Πώληση

Λιανική Πώληση

B2C

Εγκεκριμένη λύση για την έκδοση ηλεκτρονικών αποδείξεων σε κάθε επιχείρηση λιανικής. Εκδώστε ηλεκτρονικά τις αποδείξεις λιανικής, στείλτε τις με e-mail στους πελάτες σας και ενημερώστε άμεσα και αυτόματα τη myDATA με ένα μόνο κλικ. Χωρίς ταμειακές, χωρίς φορολογικό μηχανισμό και χωρίς την καθημερινή έκδοση Ζ.

Αναμονή στα ταμεία - ΤΕΛΟΣ

Εξυπηρετήστε τους πελάτες σας γρήγορα, χωρίς καθυστερήσεις. Με την υπηρεσία InvoiceLink οι αποδείξεις αποστέλλονται απευθείας στο email τους, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής και προσφέροντας μια άνετη εμπειρία συναλλαγής.

Αυξημένη Ασφάλεια συναλλαγών

Οι ηλεκτρονικές αποδείξεις προσφέρουν υψηλά επίπεδα ασφάλειας, καθώς είναι λιγότερο επιρρεπείς σε απώλειες ή καταστροφές, σε σύγκριση με τις έντυπες. Αποθηκεύονται σε ασφαλείς διακομιστές, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε αυτές, όποτε τις χρειάζονται.

Αποστολή στη myDATA με ένα κλικ

Προσαρμοστείτε εύκολα στις υποχρεώσεις που ορίζουν τα Ηλεκτρονικά Βιβλία της ΑΑΔΕ. Το InvoiceLink αποστέλλει ηλεκτρονικές αποδείξεις λιανικής στους πελάτες σας τη στιγμή της συναλλαγής, οι οποίες περιλαμβάνουν ψηφιακή σήμανση QR Code και ταυτόχρονα τις διαβιβάζει στην πλατφόρμα myDATA.

Εύκολη ενσωμάτωση με POS & e-shops

Η υπηρεσία συνδέεται απρόσκοπτα με τα POS συστήματα πληρωμών και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, εξασφαλίζοντας αυτόματη έκδοση και διαβίβαση των αποδείξεων χωρίς χειροκίνητες ενέργειες. Η άμεση ενημέρωση του myDATA σε πραγματικό χρόνο γίνεται χωρίς καμία διακοπή στη ροή των πωλήσεών σας, ενώ διασφαλίζεται η πλήρης συμμόρφωση με τη νομοθεσία.

Αληθινά Οφέλη με Στοιχεία

Αποτελέσματα που Μετριούνται – Κέρδος από την Πρώτη Στιγμή

0 %

μείωση στα έξοδα τιμολόγησης

0

εξοικονομείτε κατά μέσο όρο για κάθε τιμολόγιο που εκδίδετε ηλεκτρονικά

0 %

των Ευρωπαϊκών επιχειρήσεων έχουν ήδη υιοθετήσει την ηλεκτρονική τιμολόγηση

0 %

της αγοράς B2G στην Ευρώπη λειτουργεί ήδη με e‑invoicing

Αληθινά Οφέλη με Στοιχεία

Αποτελέσματα που Μετριούνται – Κέρδος από την Πρώτη Στιγμή

0 %

μείωση στα έξοδα τιμολόγησης

0

εξοικονομείτε κατά μέσο όρο για κάθε τιμολόγιο που εκδίδετε ηλεκτρονικά

0 %

των Ευρωπαϊκών επιχειρήσεων έχουν ήδη υιοθετήσει την ηλεκτρονική τιμολόγηση

0 %

της αγοράς B2G στην Ευρώπη λειτουργεί ήδη με e‑invoicing

 
 

Συχνές ερωτήσεις

Ο πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι μια επιχείρηση πιστοποιημένη από την ΑΑΔΕ, η οποία αναλαμβάνει:

  • Την έκδοση των παραστατικών σε ηλεκτρονική μορφή

  • Τη διαβίβασή τους σε πραγματικό χρόνο στο myDATA

  • Την ασφαλή αρχειοθέτησή τους (για τουλάχιστον 5 έτη)

  • Την παροχή ελέγχων εγκυρότητας, ταυτοποίησης και διακίνησης

Απευθύνεται σε κάθε επιχείρηση ή επαγγελματία που εκδίδει τιμολόγια:

  • Εμπορικές επιχειρήσεις (B2B & B2C)

  • Επιχειρήσεις λιανικής που εκδίδουν και τιμολόγια

  • Ελεύθερους επαγγελματίες (για ΤΠΥ)

  • Εταιρείες που τιμολογούν το Δημόσιο (B2G)

  • Επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ERP ή POS συστήματα

  • Όσους θέλουν να είναι 100% σύννομοι με το myDATA, χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες

Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και περιλαμβάνει:

Βήμα 1: Έκδοση τιμολογίου από το ERP/εμπορική εφαρμογή σας
Βήμα 2: Άμεση αποστολή του παραστατικού στον πάροχο 
Βήμα 3: Ο πάροχος το ελέγχει, το σφραγίζει ηλεκτρονικά και το προωθεί στην ΑΑΔΕ
Βήμα 4: Το τιμολόγιο αρχειοθετείται ηλεκτρονικά και αποστέλλεται στον πελάτη (email, pdf κ.λπ.)

Η επιχείρηση συνεχίζει να τιμολογεί από το ίδιο περιβάλλον ERP, απλώς προστίθεται το «κανάλι» του παρόχου για διαβίβαση και συμμόρφωση.

Δεν χρειάζεται κανένας νέος εξοπλισμός. Αν έχετε ήδη ένα ERP ή εμπορικό πρόγραμμα, η λύση του παρόχου συνδέεται άμεσα με αυτό. Δεν απαιτούνται αλλαγές σε POS, ταμειακές ή νέες συσκευές.

Ως πιστοποιημένοι πάροχοι ηλεκτρονικής τιμολόγησης τηρούμε αυστηρές προδιαγραφές ασφάλειας που ορίζει η ΑΑΔΕ, ενώ εφαρμόζουν:

  • Κρυπτογράφηση δεδομένων κατά την αποστολή και αποθήκευση

  • Αυθεντικοποίηση χρηστών και ελεγχόμενη πρόσβαση

  •  Αποθήκευση όλων των δεδομένωνστο Microsoft Azure Cloud

  • Η ασφάλεια των δεδομένων και όλων των πληροφοριών των συναλλαγών (παραστατικά, ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα κτλ.) πιστοποιείται με ISO 27001/2022.

Έτσι διασφαλίζεται πλήρως η ακεραιότητα, η διαθεσιμότητα και το απόρρητο των οικονομικών σας δεδομένων.

Ο πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι μια επιχείρηση πιστοποιημένη από την ΑΑΔΕ, η οποία αναλαμβάνει:

  • Την έκδοση των παραστατικών σε ηλεκτρονική μορφή

  • Τη διαβίβασή τους σε πραγματικό χρόνο στο myDATA

  • Την ασφαλή αρχειοθέτησή τους (για τουλάχιστον 5 έτη)

  • Την παροχή ελέγχων εγκυρότητας, ταυτοποίησης και διακίνησης

Απευθύνεται σε κάθε επιχείρηση ή επαγγελματία που εκδίδει τιμολόγια:

  • Εμπορικές επιχειρήσεις (B2B & B2C)

  • Επιχειρήσεις λιανικής που εκδίδουν και τιμολόγια

  • Ελεύθερους επαγγελματίες (για ΤΠΥ)

  • Εταιρείες που τιμολογούν το Δημόσιο (B2G)

  • Επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ERP ή POS συστήματα

  • Όσους θέλουν να είναι 100% σύννομοι με το myDATA, χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες

Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και περιλαμβάνει:

Βήμα 1: Έκδοση τιμολογίου από το ERP/εμπορική εφαρμογή σας
Βήμα 2: Άμεση αποστολή του παραστατικού στον πάροχο 
Βήμα 3: Ο πάροχος το ελέγχει, το σφραγίζει ηλεκτρονικά και το προωθεί στην ΑΑΔΕ
Βήμα 4: Το τιμολόγιο αρχειοθετείται ηλεκτρονικά και αποστέλλεται στον πελάτη (email, pdf κ.λπ.)

Η επιχείρηση συνεχίζει να τιμολογεί από το ίδιο περιβάλλον ERP, απλώς προστίθεται το «κανάλι» του παρόχου για διαβίβαση και συμμόρφωση.

Δεν χρειάζεται κανένας νέος εξοπλισμός. Αν έχετε ήδη ένα ERP ή εμπορικό πρόγραμμα, η λύση του παρόχου συνδέεται άμεσα με αυτό. Δεν απαιτούνται αλλαγές σε POS, ταμειακές ή νέες συσκευές.

Ως πιστοποιημένοι πάροχοι ηλεκτρονικής τιμολόγησης τηρούμε αυστηρές προδιαγραφές ασφάλειας που ορίζει η ΑΑΔΕ, ενώ εφαρμόζουν:

  • Κρυπτογράφηση δεδομένων κατά την αποστολή και αποθήκευση

  • Αυθεντικοποίηση χρηστών και ελεγχόμενη πρόσβαση

  •  Αποθήκευση όλων των δεδομένωνστο Microsoft Azure Cloud

  • Η ασφάλεια των δεδομένων και όλων των πληροφοριών των συναλλαγών (παραστατικά, ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα κτλ.) πιστοποιείται με ISO 27001/2022.

Έτσι διασφαλίζεται πλήρως η ακεραιότητα, η διαθεσιμότητα και το απόρρητο των οικονομικών σας δεδομένων.

 

Τιμολόγηση Δημοσίου - B2G

Κάνετε συναλλαγές με το Δημόσιο;

Το InvoiceLink ανταποκρίνεται πλήρως στην απαίτηση αποκλειστικής χρήσης Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από τους προμηθευτές του Δημοσίου και παρέχει τη δυνατότητα για αυτοματοποιημένη και ασφαλή αποστολή ηλεκτρονικών τιμολογίων προς το Δημόσιο, ενώ προσφέρει άμεσα πρακτικά οφέλη στον προμηθευτή.

 

Τιμολόγηση Δημοσίου - B2G

Κάνετε συναλλαγές με το Δημόσιο;

Το InvoiceLink ανταποκρίνεται πλήρως στην απαίτηση αποκλειστικής χρήσης Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από τους προμηθευτές του Δημοσίου και παρέχει τη δυνατότητα για αυτοματοποιημένη και ασφαλή αποστολή ηλεκτρονικών τιμολογίων προς το Δημόσιο, ενώ προσφέρει άμεσα πρακτικά οφέλη στον προμηθευτή.

 
 
Κύλιση στην κορυφή