ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΙΙ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ Β’»
Αποκτήστε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία (π.χ. ηλεκτρονική τιμολόγηση, EFT/POS), με επιδότηση μέσω vouchers έως 100%
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΙΙ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ Β’»
Αποκτήστε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία (π.χ. ηλεκτρονική τιμολόγηση, EFT/POS), με επιδότηση μέσω vouchers έως 100%
Νέα Voucher επιδότησης
για τη υιοθέτηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων που υποστηρίζουν τις διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης διακίνησης φορολογικών παραστατικών και διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών
Δικαιούχοι του προγράμματος
Στο πλαίσιο του Προγράμματος ενισχύονται υφιστάμενες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Δραστηριοποιούνται στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.
- Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής στο Πρόγραμμα.
- Δεν έχουν λάβει ενίσχυση στην ίδια Κατηγορία Ενέργειας σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές».
- Δραστηριοποιούνται σε επιλέξιμη δραστηριότητα.
- Συνιστούν νομική οντότητα (ενδεικτικά: Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση ή ασκούν ελευθέριο επάγγελμα, και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.
Κατηγορίες ενεργειών
- Κατηγορία 1: Προμήθεια νέου ή αντικατάσταση υφιστάμενου EFT/POS.
- Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης & λογισμικών τιμολόγησης.
- Κατηγορία 4: Αναβάθμιση ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ για διασύνδεση με EFT/POS.
- Κατηγορία 5: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση υφιστάμενων ΕΑΦΔΣΣ και μη δυνάμενων να αναβαθμιστούν ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ (εκτός των επιχειρήσεων εστίασης).
- Κατηγορία 6: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση ΦΗΜ (ΦΤΜ ή ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ), ειδικά για επιχειρήσεις εστίασης.
- Κατηγορία 7: Αναβαθμίσεις, βελτιώσεις λογισμικού και τεχνική υποστήριξη διασυνδεδεμένου POS.
Δικαιούχοι του προγράμματος
Στο πλαίσιο του Προγράμματος ενισχύονται υφιστάμενες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Δραστηριοποιούνται στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.
- Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής στο Πρόγραμμα.
- Δεν έχουν λάβει ενίσχυση στην ίδια Κατηγορία Ενέργειας σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές».
- Δραστηριοποιούνται σε επιλέξιμη δραστηριότητα.
- Συνιστούν νομική οντότητα (ενδεικτικά: Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση ή ασκούν ελευθέριο επάγγελμα, και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.
Κατηγορίες ενεργειών
- Κατηγορία 1: Προμήθεια νέου ή αντικατάσταση υφιστάμενου EFT/POS.
- Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης & λογισμικών τιμολόγησης.
- Κατηγορία 4: Αναβάθμιση ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ για διασύνδεση με EFT/POS.
- Κατηγορία 5: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση υφιστάμενων ΕΑΦΔΣΣ και μη δυνάμενων να αναβαθμιστούν ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ (εκτός των επιχειρήσεων εστίασης).
- Κατηγορία 6: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση ΦΗΜ (ΦΤΜ ή ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ), ειδικά για επιχειρήσεις εστίασης.
- Κατηγορία 7: Αναβαθμίσεις, βελτιώσεις λογισμικού και τεχνική υποστήριξη διασυνδεδεμένου POS.
Σημαντικά χρονικά ορόσημα
11/7/2025
Αιτήσεις χρηματοδότησης
μπορούν να υποβάλλονται από δυνητικούς δικαιούχους από́ την Δευτέρα 23 Ιουνίου 2025, έως και την Παρασκευή 11 Ιουλίου 2025.
12/9/2025
Πραγματοποίηση αγορών
με χρήση των vouchers που θα εκδοθούν προς όφελος των εγκεκριμένων δικαιούχων, μπορεί να γίνεται έως την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025.
31/10/2025
Ημερομηνία ολοκλήρωσης
των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος ορίζεται η Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025.
Αγορά επιδοτούμενων ψηφιακών λύσεων
Η διαδικασία αγοράς επιδοτούμενων λύσεων συνοπτικά ακολουθούν τα εξής βήματα
Αποκτήστε ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω Παρόχου με επιδότηση 100%
Η υπηρεσία InvoiceLink αυτοματοποιεί και απλοποιεί τη διαβίβαση παραστατικών πωλήσεων στην ΑΑΔΕ και στους αποδέκτες, προσφέροντας έλεγχο γνησιότητας, αποδοχή και αποθήκευση των παραστατικών.
Με πλήρως αυτοματοποιημένη και ασφαλή λειτουργία, η υπηρεσία καλύπτει όλες τις ανάγκες σας για ηλεκτρονική τιμολόγηση, εξασφαλίζοντας άμεση σύνδεση με την ΑΑΔΕ και υποστηρίζοντας τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της επιχείρησής σας.
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.